mandag den 29. august 2011

Jeg fandt den!


Endelig fandt jeg tasken inde på H&M's hjemme side... Tasken så jeg nede i Barcelona, hvor jeg forelskede mig i den.. men tænkte at det ville ikke gå hvis jeg købte den i Barcelona. Hvordan skulle jeg så have den med hjem? Men men, nu må vi se hvad der sker - det ender måske med at jeg køber denne lækre taske..

Jeg skal vel også fejre mig selv, med at jeg har fået et arbejde nu. Første dag på arbejdet, så venter onsdag, fredag og lørdag bare.. Første dag i ugen, mandag!! Imorgen tirsdag, så må ugen gerne gå hurtigt tak!

Håber I har det godt kære læsere!

2 kommentarer:

  1. Forstår godt din forelskelse i den, den er nice!
    /Emilie :)

    SvarSlet
  2. Super lækker blog du har dig!
    Helt klart fast læser herfra, håber du vil det samme? :)
    simone-bp.blogspot.comm

    - Simone xx

    SvarSlet